domingo, 7 de febrero de 2010

VALPARAÍSO DE MI AMOR

Me encanta el puerto de Valparaíso.
Lo adoro por sus cerros, escaleras, ascensores y preciosas vistas.
Acá hay un reflejo de lo bello que es.

Plaza Bismark con mi cuñado y mi suegra.
Albacora con ensalada surtida.
Paila Marina
Iglesia de la Matriz
Ascensor Concepción
Paseo Gervasoni. Frente a la casa de Lukas. El personaje a mi lado se llama "Memorario".
Torre Turri.
Casas del Paseo Atkinson
Casas del Paseo Atkinson
Hotel Brighton

Escalera desde calle Urriola
En el centro cultural frente a la Plaza Sotomayor.

2 comentarios:

  1. You really have a wonderful pregnant belly! there are just 12 days to go and the great wonder will be in your arms!
    I wish you all the best!

    Your holydays(?) seams to be grat! The colourful houses looks like the wooden houses in sweden!

    I wish you a good time - it`s always a pleasure to look at your photos!!

    Irene

    PS: I`m really sorry about my bad english! Hope you can read it!!!

    ResponderEliminar
  2. It is beautiful and so are you. I bet your Mom is excited about the baby.

    ResponderEliminar

No olvides firmar tu comentario.